נתניהו על הפשיעה הערבית: "נביא את כל העוצמה של ישראל למלחמת חורמה"

איתי גדסי No Comments on נתניהו על הפשיעה הערבית: "נביא את כל העוצמה של ישראל למלחמת חורמה"

ראש הממשלה ביקר בטובא זנגריא וקיבל סקירה על המאבק בפשיעה הערבית מבכירי המשטרה. נתניהו הציג תפיסה לוחמנית מאוד ובלתי מתפשרת למלחמה של מממש בפשיעה הערבית

צחי הנגבי ונתניהו בישיבת הממשלה צילום: פלאש90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון הפנים אמיר אוחנה קיבלו היום (רביעי) סקירה מקצועית בטובא זנגריה מסמפכ"ל המשטרה ניצב דוד ביתן, מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא וראש המנהלת לחברה הערבית ניצב ג'מאל חאכרוש על המאבק בפשיעה בחברה הערבית במחוז הצפון בכלל וביישוב טובא זנגריה בחודשים האחרונים בפרט.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפגישה: "אני רוצה שאתם תגידו כל הזמן אצלכם, לא מתוך אי כבוד ליריב או לאויב, אבל בכל זאת תגידו לארגוני הפשיעה: מי אתם חושבים שאתם? אנחנו נביא את כל העוצמה של מדינת ישראל, כל הטכנולוגיה, נילחם בכם מלחמת חורמה".

נתניהו מיקד את המאמץ העיקרי במלחמה בפשיעה הערבית ואמר, "יש נקודה בקרב, והייתי בקרבות, יש נקודה בקרב שבו אתה שובר את הרצון של האויב להילחם, אתה שובר את הרוח שלו. אתם צריכים להגיע לנקודת שבירה שאתם אומרים – משהו נורא בא עליהם".

ראה"מ הציג תפיסה לוחמנית מאוד במאבק ואמר, "אתם תתפסו, תכלאו, אולי תהרגו חלק מהם, והאחרים פשוט מתפזרים כשהם מבינים שהקרב הוכרע. אתם צריכים ללכת לנקודת הכרעה הזו בכל הכוח. ככה אני רוצה שתבואו. עם האש הזאת בעיניים".

שר הבט"פ אמיר אוחנה עדכן: "מאז 11.1.21. אירועי הירי ירדו לכמעט אפס. ליתר דיוק – אחד בתוך חודשיים. אירועי הסד"ח, הפרוטשקן מסביב ירדו דרמטית. זה אירוע שאנחנו רוצים לקחת כמודל. לא לזבנג וגמרנו, כי זה לא".

אוחנה הוסיף, "משאירים פה תשתיות שיאפשרו פעילות רציפה וגם לחזור מיידית בכוחות גדולים במידת הצורך והציבור ידע שהמשטרה נמצאת. את זה אנחנו רוצים לעשות בכל הארץ. יש מכות קשות מאוד בדרך על כל ארגוני הפשיעה בחברה הערבית".



0 תגובות